CONNECT

Zajistěte v rámci celé společnosti bezpečný přístup k podnikovým adresářům a organizačním grafům díky bezproblémové integraci portálu a mobilních aplikací. Zlepšete produktivitu zaměstnanců a přehled manažerů díky neomezenému přístupu.

Řešení Connect společnosti HumanConcepts umožní zaměstnancům vaší společnosti lépe využívat potřebné informace o lidských zdrojích. Produkt Connect lze bezpečně integrovat s podnikovým intranetem nebo portálem. Umožňuje okamžitý přístup k organizačním diagramům, ve kterých mohou zaměstnanci snadno vyhledat správné kontaktní údaje a zjistit role jednotlivých zaměstnanců v hierarchii organizace. Zaměstnanci si mohou zobrazit organizační útvary, funkce, vedoucí zaměstnance a jejich podřízené, mohou tak rychle identifikovat zdroje a pracovat efektivněji.

Connect dále poskytuje informace, které manažeři potřebují k analýze nejdůležitějších metrik a k přijímání optimálních rozhodnutí. Tento produkt přináší pracovníkům přístup k údajům o organizaci kdykoli a kdekoli potřebují, od pracovních stanic až po mobilní telefony.

 
 

Whenever we choose to view or publish org charts, we can now do so with additional metrics and KPIs that transform our HR data into actionable information for management.
Clint Nolen
Manager of HR Systems & Analytics
at Hunt
With Transition Manager, our organization achieved target staff reductions quickly, efficiently and with full compliance.
Tiffany Schildge
Manager, Talent Services
at American Airlines
American Airlines
The implementation of OrgPlus Enterprise is having a huge impact across the Quintiles organization.
Ryan Kandel
Associate Director, HRIS
at Quintiles
Quintiles
OrgPlus Enterprise allows us to view the entire organization, analyze workforce metrics, and understand what we need to do to make the organization most effective.
Joyce Manning
EVP, Human Resources
at Burlington coat factory
Burlington coat factory
Linked directly to our HR data in Lawson, OrgPlus will provide us with critical workforce analytics that not only reflect real-time organizational changes, but will also enable us to better plan for future events.
Russ Reimondo, Director, Financial and Resource Management Systems, IS and Technology at Kaleida Health
Kaleida Health
The solution gives us superior insight into critical information that drives our decision-making and enables us to maintain advantage.
Stuart Beesley
CIO
at Smiths Medical
Smiths Medical
OrgPlus Enterprise exactly met our requirements, both for charting and for HR modelling, talent and succession planning. It gives us the flexibility to change things easily and offers excellent value for money.
Sally Knill
Global Reward Director
at PZ Cussons
PZ Cussons
 

Výhody


  • Produktivita. Bezpečný a rychlý přístup k organizačním údajům.
  • Pochopení. Poskytuje grafické organizační diagramy, ze kterých zjistíte podnikové role a odpovědnosti v podnikové hierarchii.
  • Mobilita. Nepřetržitý přístup k podnikovým organizačním diagramům a kontaktním údajům prostřednictvím chytrých telefonů.
  • Integrace. Snadné nasazení ve stávajících podnikových intranetech nebo portálech.

Funkce

  • Integrace do portálu – integrace organizačních diagramů přímo na vašem
    podnikovém portálu.
  • Okamžitý přístup k podnikovým adresářům – vyhledávání zaměstnanců podle jména nebo pozice a okamžité nalezení e-mailové adresy a telefonního čísla.
  • K získání podpory stačí jedno přihlášení – nemusíte se přihlašovat dvakrát, k organizačním diagramům získáte přístup po přihlášení do portálu.
  • Bezpečný přístup – díky zabezpečení na základě rolí můžete řídit přístup k funkcím
    a datům.
  • Inteligentní vyhledávání – jména a pozice nemusíte znát přesně.
  • Aplikace pro iPhone a Blackberry – nativní aplikace pro iPhone a Blackberry poskytují okamžitý přístup k údajům o organizaci.
  • Rozhraní API webových služeb – umožňuje snadnou integraci produktu HumanConcepts Visualize s vaším portálem nebo jinými aplikacemi používanými v oblasti lidských zdrojů.